|
|
 |
|
|
 |
 |
Analýza mediální pozice firmy
Jednorázová služba, analýza toho, jak je konkrétní firma vnímána
prostřednictvím tisku, rozhlasu a televize.
 |
seznam mediálních výstupů |
 |
přehled periodik a jejich zájmu o problematiku firmy |
 |
srovnání s konkurencí |
 |
frekvence zmínek o celém oboru |
 |
charakteristika specializovaných novinářů |
 |
prognóza vývoje |
 |
závěrečná doporučení |
|
 |
Komunikační audit
Jednorázová služba, analýza všech komunikačních aktivit firmy, tedy včetně
nemediálních aktivit a vnitřní komunikace. Výsledkem je v podstatě zpráva pro
management o tom, co ve Vaší firmě funguje, co nefunguje, a doporučíme Vám, jak
situaci zlepšit.
|
 |
Tvorba komunikační strategie
Komunikační strategie vychází z výsledků analýzy mediální pozice (nebo komunikačního
auditu) firmy a je jakýmsi vodítkem pro management firmy na strategicky významné období.
 |
plán interní a externí komunikace |
 |
hlavní zásady mediálních a nemediálních aktivit |
 |
návrh na angažování specializovaných agentur |
 |
stanovení cílů a hlavních způsobů, jak těchto cílů dosáhnout |
|
 |
Krizový manuál
Praktická příručka pro komunikaci v případě krizového ohrožení Vaší organizace.
Zabrání kritickému poškození Vaší organizace, firmy, společnosti v situaci mediální
krize.
|
 |
Tiskové konference, společenské akce
Příprava a organizace, kompletní zajištění
 |
doporučení místa i času konání v závislosti na očekávaném zájmu médií |
 |
tvorba tiskových materiálů |
 |
výroba a distribuce pozvánek a tiskových zpráv |
 |
zajištění moderátora, hostesek, účast novinářů i následné follow up |
|
 |
Mediální podpora akcí
Jakoukoli Vaši akci prostřednictvím médií zviditelníme (samozřejmě jen
v případě, že daná akce má alespoň elementární naději upoutat zájem médií).
|
 |
Audiovizuální tvorba
Příprava a realizace propagačních filmů, videopořadů, klipů a reklamních
spotů od námětu až po konečnou úpravu a distribuci
|
|
|
|
|
|