|
|
|
|
|
|
|
Analýza mediální pozice firmy
Jednorázová služba, analýza toho, jak je konkrétní firma vnímána
prostřednictvím tisku, rozhlasu a televize.
|
seznam mediálních výstupů |
|
přehled periodik a jejich zájmu o problematiku firmy |
|
srovnání s konkurencí |
|
frekvence zmínek o celém oboru |
|
charakteristika specializovaných novinářů |
|
prognóza vývoje |
|
závěrečná doporučení |
|
|
Komunikační audit
Jednorázová služba, analýza všech komunikačních aktivit firmy, tedy včetně
nemediálních aktivit a vnitřní komunikace. Výsledkem je v podstatě zpráva pro
management o tom, co ve Vaší firmě funguje, co nefunguje, a doporučíme Vám, jak
situaci zlepšit.
|
|
Tvorba komunikační strategie
Komunikační strategie vychází z výsledků analýzy mediální pozice (nebo komunikačního
auditu) firmy a je jakýmsi vodítkem pro management firmy na strategicky významné období.
|
plán interní a externí komunikace |
|
hlavní zásady mediálních a nemediálních aktivit |
|
návrh na angažování specializovaných agentur |
|
stanovení cílů a hlavních způsobů, jak těchto cílů dosáhnout |
|
|
Krizový manuál
Praktická příručka pro komunikaci v případě krizového ohrožení Vaší organizace.
Zabrání kritickému poškození Vaší organizace, firmy, společnosti v situaci mediální
krize.
|
|
Tiskové konference, společenské akce
Příprava a organizace, kompletní zajištění
|
doporučení místa i času konání v závislosti na očekávaném zájmu médií |
|
tvorba tiskových materiálů |
|
výroba a distribuce pozvánek a tiskových zpráv |
|
zajištění moderátora, hostesek, účast novinářů i následné follow up |
|
|
Mediální podpora akcí
Jakoukoli Vaši akci prostřednictvím médií zviditelníme (samozřejmě jen
v případě, že daná akce má alespoň elementární naději upoutat zájem médií).
|
|
Audiovizuální tvorba
Příprava a realizace propagačních filmů, videopořadů, klipů a reklamních
spotů od námětu až po konečnou úpravu a distribuci
|
|
|
|
|
|