Umění krizové komunikace
            s médii
        
        
            Jednodenní trénink mediální krizové komunikace pro manažery firem a úřadů (s
            praktickým nácvikem před kamerou)
            Petr STUDENOVSKÝ
        
        
            V životě každé firmy nebo úřadu se vyskytnou situace, kdy jde o dobré jméno instituce.
            Mediální tlak vytváří obtížnější podmínky pro komunikaci, vyvolává stres odpovědných
            pracovníků, ten často vyústí v bezradnost, jak s nečekanou situací zacházet, tak aby
            firma nebo úřad obhájily své dobré jméno. Chyby, kterých se protagonisté krize dopouštějí,
            jsou fatální a nezvratné. Seminář Umění krizové komunikace s médii připraví účastníky
            na takovou událost tak, že budou reagovat mnohem klidněji a promyšleněji, v souladu se
            zákonitostmi mediálního světa, tak aby škody na dobré pověsti instituce byly co nejmenší.
            Seminář je proložen množstvím případových studií (case study), praktických příkladů
            a ukázek z televizních archivů, které ilustrují teoretické teze.
        
        
            Jednodenní seminář komunikace se zaměřuje na nejdůležitější postupy:
        
        
            
    
    co je krize, jak ji poznáme, jaké typy krizí nás mohou potkat
    
    prevence mediální krize
    
    krizový manuál
    
    krizový štáb
    
    nejčastější chyby v krizové komunikaci
    
    důležité kroky, které musí management učinit
    
    urgentní opatření
    
    čím se liší krizová komunikace od standardní mediální komunikace
        
        
            Lektoři počítají s tím, že účastníci mohou vnášet do programu své potřeby a řešit situace, které je potkaly.
            Odpolední část je věnována praktickému nácviku před kamerou. Každý z účastníků natočí se zkušeným redaktorem rozhovor, ten se pak analyzuje
            ze všech hledisek, která jsou pro mediální vyznění podstatná. Účastníci si odnesou DVD se svými vystoupeními domů.